Nail Tek Intensive Therapy II

Cześć dziewczyny !

Ostatnio miałam szczęście i udało mi się wygrać w konkursie u czytamysobie odżywkę do paznokci Nail Tek. Wybrałam wersję do pielęgnacji paznokci cienkich, miękkich lub rozdwajających się. Trafiła do mnie w odpowiednim czasie, bo nie przypominam sobie, kiedy moje paznokcie były w tak opłakanym stanie jak wtedy.


Odżywka  Intensive Therapy II koryguje stan paznokci, trwale łącząc ich warstwy ze sobą, co zapobiega rozdwajaniu. Ponadto wzmacnia, utwardza i pogrubia cienką, miękką płytkę paznokcia.

W zależności od tego jak szybko rosną paznokcie, odżywkę należy stosować od 4 do około 6 tygodni. W przypadku miękkich paznokci należy poczekać, aż wyrośnie nowa, wzmocniona płytka (3-6 miesięcy) , a następnie kontynuować pielęgnację odżywką Maintenance Plus I.


Sposób użycia:
Codziennie aplikuj cienką warstwę odżywki ochronnej Intensive Therapy II. Nie zmywaj wcześniej nałożonych warstw, lecz codziennie dokładaj nową. Raz w tygodniu zmyj wszystkie warstwy odżywki. Stosując jako lakier nawierzchniowy, pierwszą warstwę odżywki zaaplikuj na ostatnią warstwę lakieru kolorowego, a następnie codziennie dokładaj kolejne warstwy produktu. Przynajmniej raz w tygodniu zmyj cały manikiur i wykonaj go od początku.

[źródło]


Skład: 


Jesteście ciekawe jak sprawdziła się u mnie ? 

Kiedy ją dostałam moje paznokcie bardzo się łamały i rozdwajały. Cały czas musiałam je piłować, żeby były jednakowej długości, a ja źle się czuję z krótkimi paznokciami :(

Odżywka znajduje się w szklanej, 15 mililitrowej buteleczce. Spodobał mi się pędzelek, który jest szeroki, dzięki czemu łatwo i szybko pokryjemy płytkę paznokcia. Nie ma również problemu ze schnięciem, zwykle są to 2-3 minuty. 

Po miesiącu używania paznokcie stały się zdecydowanie mocniejsze. Przestały się tak rozdwajać i łamać. Mam jeszcze problem z tymi, które nie zdążyły odrosnąć, bo są bardziej delikatne. Jednak problem jest zdecydowanie zminimalizowany, nareszcie mogę zapuścić trochę dłuższe paznokcie. Efekt jest jak najbardziej pozytywny :)


Zapraszam też do poprzedniej notki na blogową wyprzedaż :)


32 komentarze:

  1. moja mama zdjęła tipsy i zaczęła jej używać bo jakaś jej klientka (mama jest fryzjerką) ją wychwalała. Używa jej od 3 miesięcy (?) i efektów jak nie było tak nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie miałam tipsów więc nie mam porównania, ale słyszałam, że po zdjęciu tipsów (jeśli robi się je od dłuższego czasu) ciężko przywrócić paznokcie do normalnego stanu :(

      Usuń
  2. Dziękuję za recenzję, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. produkt dla mnie, mam stosunkowo słabe paznokcie, jednak z racji tego, że zawsze mam je krótko obcięte, to nie przywiązuję do nich zbyt dużej wagi - może błąd ;)
    ale polecę Twojego posta koleżance, ostatnio pytała mnie o dobrą odżywkę do paznokci, bo chce je "podreperować" przed ślubem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, przydałoby mi się coś na te moje pazury, strasznie mi się teraz rozdwajają ;( może bym się skusiła na tą odżywkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe czy mnie by poprawiła stan paznokci...

    OdpowiedzUsuń
  6. może wypróbuję, bo żadna odżywka do tej pory nie była w stanie pomóc moim paznokciom :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że się u Ciebie sprawdziła ta odżywka. Ja problemów z paznokciami na szczęście nigdy nie miałam i mam nadzieje, że to się nie zmieni ;)
    Bardzo się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga, z wielką przyjemnością dołączam do grona obserwatorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi też od kilku dni się rozdwajają, musze rozejrzeć się za odżywką. może znajdę własnie tą

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że są efekty stosowania tej odżywki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki! I świetnie, że tak pięknie służy wygrana:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim paznokciom chyba już nic nie pomoże, ale może zaryzykuję... Chociaż mam w sumie dzisiaj tipsy zrobić, bo już nie mogę patrzeć na moje dłonie, nawet pierścionki przestałam nosić bo wyglądają tragicznie przy takich paznokciach :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie produkty ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem ciekawa czy pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Coraz bardziej mnie korci, żeby go kupić

    OdpowiedzUsuń
  15. tez miałam problem z łamiącymi się paznokciami ale drożdże mnie uratowaly :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastycznie, że pomógł Twoim paznokciom :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi bardziej pomogła Nail Tek Foundation II :) Trzymam kciuki za paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  18. na pewno jest bezpieczna? mam niemiłe wspomnienia, po przygodzie z regenerum i eveline 8 w 1..:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi krzywdy nie zrobiła, ale 8 w 1 również nie :)

      Usuń
  19. do najtańszych nie należy a czytałam o niej różne opinie, jedne, że pomaga, a drugie wręcz przeciwnie i w końcu nie wiem- kupić- nie kupić? :(

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy się z nią nie spotkałam,ale bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie zrecenzowałaś tą odżywkę, jeśli znajdę ją w jakimś sklepie, na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To coś dla mnie, bo okrutnie łamią i rozdwajają mi się paznokcie;c Nie radze sobie z nimi.. Kupiłam sobie tabletki Belissa, jak mi nie pomogą to zacznę sie ratowac odżywkami, słyszałam że ta z Eveline 8w1 jest dobra :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Czyli widać, że warto się za nią rozejrzeć :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie, gdzie do wygrania są aż 3 zestawy greckich kosmetyków Myhos :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Stosowałam ją głównie jako lakier nawierzchniowy i fajnie się sprawdzała ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znałam tej odżywki. Żadna odżywka mi nie pomagała więc zaczęłam żelować swoje...

    OdpowiedzUsuń
  26. Na razie używam tej z Eveline ale jest bardzo kontrowersyjna wiec szukam zamiennika ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Staram się na każdy odpowiedzieć i zaglądać na Wasze blogi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...