Denka grudnia



Przedstawię Wam dzisiaj zużycia z ostatniego miesiąca 2013 roku. Uważam, że jest bardzo dobrze (jak na moje możliwości oczywiście ;)) Postanowiłam wziąć się za próbki i końcówki kosmetyków hotelowych, które zalegały w mojej kosmetyczce. Zapraszam do oglądania :)


Maseczka-peeling K+K Fitomed. Tutaj recenzja. Mam już kolejne opakowanie i jestem bardzo zadowolona.

Kwas glikolowy, o którym pisałam ostatnio. Na pewno do niego wrócę.

Woda różana Dabur. Dla mnie była świetna i chętnie kupiłabym ponownie, gdyby nie zmiana składu na dużo gorszy. Muszę poszukać zamiennika z innej firmy.

Moja ulubiona pasta, która w denkach pojawia się regularnie, kupię ponownie.


Szampon Venita. Pisałam o nim tutaj. Używałam go do oczyszczania i w tej roli sprawdzał się bardzo dobrze. Chętnie do niego wrócę.

Olej rycynowy. Wielofunkcyjny. Stosowałam go między innymi na skórę głowy (o czym pisałam tutaj), na rzęsy, kiedyś do OCM i do pielęgnacji stóp. Pewnie kiedyś do niego wrócę, ale na razie mam dużo innych olejków.

Zabieg laminowania od Marion. Recenzja tutaj. Możliwe, że kupię ponownie, bo byłam zadowolona :)


Migdałowy balsam.

Płyn do kąpieli. Całkiem fajny ;)

Próbka kremu Phenome. Czy tylko moje próbki mają tak nieładne zapachy ? :(

Próbka szamponu z zieloną herbatą. Bardzo fajny, szkoda, że niedostępny w Polsce.

Próbka kremu DLA Kuracja regenerująca. Tłuścioszek, ale podczas stosowania toniku kwasowego spisał się bardzo dobrze.


I wyrzutki: końcówki dwóch odżywek do paznokci. Niestety ich żywotność dobiegła końca. Może kiedyś wrócę do tej Lovely, ale pewności nie mam :)

Pierwszy raz zdarzyło mi się tak, że do wszystkich rzeczy (z wyjątkiem próbki kremu i wyrzutków) chętnie wrócę. Aż sama jestem zdziwiona ;)

A jak tam wasze zużycia w poprzednim miesiącu ? :)


38 komentarzy:

  1. Woda różana chyba faktycznie musi być super, bo dużo osób ja poleca. Chyba czas się z nią zapoznać bliżej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że zmienił się skład. Polecam wypróbować z innej firmy, chyba, że znajdziesz gdzieś jeszcze ze starym składem (ale wątpię w to ;))

      Usuń
  2. ja uwielbiam wodę różaną :) pięknie pachnie i świetnie łagodzi wszystkie podrażnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak.. mi się jej zapach kojarzy z marmoladą różaną do pączków ;)

      Usuń
  3. Chciałabym ten migdałowy balsam :) Ja nic nowego nie używałam w ostatnim miesiącu

    palynaaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam pasty do zębów i oleju rycynowego i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pasta do zębów ma takiej fajne opakowanie, że chcę ją mieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jest mega wygodne :) tak się przyzwyczaiłam, że zwykłe opakowania mnie denerwują ;)

      Usuń
  6. Nie znam tych produktów ale zabieg laminowania mnie ostatnio zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię wodę różaną ale akurat inną miałam. oraz peelink KK

    OdpowiedzUsuń
  8. Na allegro idzie jeszcze zakupić ta wodę różaną z dobrym składem, maseczkę-peeling z fitomed chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja także używam hydrolaty jako tonik:) Ten peeling kK mam na oku ale to na inna okazję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już nie raz myślałam o wodzie różanej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie to laminowanie nie sprawdziło się kompletnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię tej odżywki z Lovely ;)

    Zapraszam do mnie na rozdanie :) Do wygrania są kosmetyki od Marizy :) http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2014/01/rozdanie-z-mariza-mineralny-puder.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post i cały blog! :D

    Zapraszam do komentowania, obserwowania za obserwacje i lajkowania mojego fotograficznego bloga
    http://ugphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję denka!
    Maseczka z Fitomed prezentuje się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja stosowałam tę odżywkę z Lovely i na moich paznokciach sprawdzala się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Troszkę się tego uzbierało ;-) Ta woda różana mnie zaciekawiła ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. sporo tego :) widzę kilka ciekawych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam żadnego z Twoich zdenkowanych kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam tę pastę, fajnie że ma pompkę i można wykończyć ją do końca bez wyciskania tubki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej interesują mnie zawsze odżywki do paznokci. Czy pomogły? Paznokcie stały się trwalsze i dłuższe?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. działania tej pierwszej już nawet nie pamiętam, a ta Lovely chyba była w miarę (dokładnie nie pamiętam, bo dawno nie używałam), ale szału nie robiła, taki przeciętniaczek ;)
      chociaż poleciła mi ją koleżanka, u której się spisała bardzo dobrze, także zależy od paznokci :)

      w najbliższym tygodniu dodam recenzję odżywki Nail Tek, także zapraszam :)

      Usuń
  21. Jak zwykle duże denko:)
    Odżywka Joko należy do moich ulubionych, mam podobną, tylko w wersji 3w1 (odżywka, baza, top coat) i sprawuje się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe produkty ;d

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam wodę różaną:)

    OdpowiedzUsuń
  24. z kosmetykow firmy DLA bylam zadowolona:)) calkiem spore denko:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Woda różana tej marki też u mnie świetnie zdała egzamin teraz używam z innej firmy i już nie pachnie tak pięknie jak ta daburowska.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta odżywka lovely jest świetna, sama używałam i byłam mega zadowolona :)
    Bardzo fajny, ciekawy blog ! :)

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zastanawia mnie fenomen wody różanej, tak na dobrą sprawę to nie wiem co się z nią robi i jakie ma działanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz np. stosować ją jako tonik, rozrabiać za jej pomocą maseczki z glinki i je spryskiwać :) U mnie ładnie nawilżała i odświeżała cerę, a do tego ma piękny zapach i naturalny skład :)

      Usuń
  28. miałam taki sam olejek rycynowy ;)) reszty jeszcze nie miałam okazji używać. co jakiś czas przypominam sobie o wodzie różanej, kiedyś może jakąś kupię ;) byle nie Dabur, ta zmiana składu jest tragiczna :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Staram się na każdy odpowiedzieć i zaglądać na Wasze blogi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...