Zabieg laminowania, proste i gładkie włosy od Marion

Laminowanie to zabieg, dzięki któremu w szybki i łatwy sposób można uzyskać efekt doskonale prostych i wyjątkowo gładkich włosów.



Do włosów niesfornych, puszących się

Składniki aktywne dodatkowo je kondycjonują i odżywiają:
  • płynna keratyna, wnikając w głąb włosów, przyczynia się do ich odbudowy , zapewnia im zdrowy wygląd, gładkość i naturalny połysk,
  • proteiny pszenicy pielęgnują strukturę włosów, wygładzając ją i wzmacniając,
  • kompleks składników nawilżających gwarantuje natychmiastowe, optymalne i długotrwałe nawilżenie włosów.



Zabieg powoduje, że włosy są:
  • gładkie i proste
  • ujarzmione i nawilżone
  • miękkie i błyszczące
  • łatwe do rozczesania


Duosaszetka= dwie aplikacje

Do każdej saszetki dołączany jest czepek utrzymujący ciepło. Powoduje on wzrost temperatury, co wspomaga wnikanie składników aktywnych w strukturę włosów.
Cena: ok. 2,50 / 2 x 10 ml


Moje włosy bardzo polubiły laminowanie w tradycyjnej formie, jednak zwykle nie mam czasu na przygotowanie mieszanki i trzymanie jej na włosach odpowiedni czas, lub po prostu mi się nie chce ;)
Kiedy otrzymałam ten produkt, byłam bardzo ciekawa jak wypadnie w porównaniu do "prawdziwego" laminowania. Jesteście ciekawe ?
Jak dla mnie bomba :D Moje włosy uwielbiają proteiny i zawsze dobrze na nie reagują. Wystarczyło produkt potrzymać na włosach 10 min. według zaleceń producenta i mogłam się cieszyć pięknymi włosami. Były sypkie, wygładzone i miękkie. Prostowania nie zauważyłam, ale nawet na to nie liczyłam (po tradycyjnym moje włosy też nie były prostsze). Nie mogę jednak zapomnieć o pięknym zapachu, który utrzymuje się na włosach około jednego dnia.
Jak dla mnie jest to świetna alternatywa dla tradycyjnego laminowania. Na pewno jeszcze kupię ten produkt, bo moje włosy go bardzo polubiły :)



Zapraszam też na moje rozdanie :)

50 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. to polecam się zapoznać, powinnaś być zadowolona :)

      Usuń
  2. laminowanie od Mariona nie jest złe chociaż moje włosy wolą 'tradycyjne' laminowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kiedyś spróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że zadziało tak samo jak prawdziwe laminowanie. Moje włosy proteiny lubią w niewielkich ilościach, więc raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam pytanie, taki "zabieg" daje raczej sztuczny efekt czy w jakiś tam sposób odżywia włosy że stają się takie miękkie i wygładzone? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w pewnym stopniu odżywia, dla mnie to taka dobra maska, na pewno nie chodzi tylko o efekt optyczny :)

      Usuń
  6. Musze poszukać tego produktu, bo aż jestem ciekkawa jak moje włosy zareagują na taka kurację.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie laminowanie się nie sprawdziło, więc pewnie i to od Marionu byłoby niewypałem ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje włosy za proteinami nie przepadają, dlatego trzymam się od takich produktów z daleka. Jednak czytałam o nim wiele dobrego i z chęcią bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem czy podziałałoby na mój puch :>

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam i zamierzam kupić ponownie, zabieg wygładził moje włosy

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie laminowałam włosów - nawet nie wiedziałam, co to znaczy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja sobie raz zrobiłam laminowanie, potem miałam problem z wypłukaniem żelatyny z włosow XD
    Teraz raczej nie laminuje, a olejuje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olejuję bardzo często, ale laminowanie od czasu do czasu też się przydaje :)
      ja nigdy nie miałam problemu z wypłukaniem :)

      Usuń
  13. Ciekawy produkt, chętnie go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że jesteś zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a na innym blogu czytałam totalnie negatywną opinię o tym kosmetyku! narobiłaś mi chęci na przetestowanie, chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja moze sie skusze, ale z firma Marion to raczej nie mam dobrych skojarzen... moje wlosy chyba nie lubia ich produktow

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda, że nigdzie w sklepach nie ma tego produktu...Byłam w różnych drogeriach w różnych miastach: Rossmann, Natura, Hebe, SuperPharm i nic...To produkt wprowadzony już do sprzedaży? Bo zawsze zastanawia mnie fakt, jak firmy wprowadzają nowości kosmetyczne na rynek, a w żadnych sklepach ich nie ma...To samo jest z firmą Joanna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co czytałam na wizażu to tak. Poszukaj w mniejszych sklepikach czy osiedlowych drogeriach, tam często są takie rzeczy :)

      Usuń
  18. Thanks for the helpful post! I would never have discovered this on my own!
    jeux de king

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie, że się sprawdził laminat:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. O jak super, że to wypróbowałaś. Kusiło mnie od dawna, ale trochę się bałam ;) Domowe laminowanie niezbyt dobrze wpłynęło na moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że można kupić pojedyncze saszetki, zawsze można wypróbować bez inwestowania w większą ilość produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiem dużo na temat laminowania ale nie wiedziałam, że można takie cudo kupić z Marionu. A jak z dostępnością? Łatwo tą saszetkę znaleźć? Ciekawy blog, obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co wiem, to dostępność jest raczej kiepska, ale warto poszukać :)

      Usuń
  23. Jestem bardzo ciekawa jakby się sprawdziło u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam, ale szczerze mówiąc efekt niezbyt mnie zadowolił. Włosy rzeczywiście były wygładzone, ale i tak musiałam użyć prostownicy. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też włosów nie wyprostowało, ale nie zależało mi na tym :)

      Usuń
  25. Ja używam maski z Love2Mix z efektem laminowania i jestem z niej bardzo zadowolona. Ale widziałam już kilka recenzji tej od Marion, i jeśli tylko na nią trafię, to na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marzy mi się ta maska, ale jeszcze do tej pory nie trafiła w moje posiadanie :)

      Usuń
  26. Polecam maseczke z żelatyną do domowego laminowania włosów ;).
    Przygotowujesz maseczkę; rozpuscić 1 lyzke zelatyny w 3 lyzkach goracej wody
    Umyc wlosy
    Nalozyc maseczke (jeśli zgestniala dodaj lyzke odzywki do wlosow)
    Zawin czepkiem i zostaw na 45 minut.

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  27. jeśli gdzieś znajdę, to z chęcią wypróbuję :)
    choć najpierw wykorzystam chyba tradycyjne laminowanie, mogłabym wtedy porównać wyniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. jakoś mnie nie kręci to laminowanie ;/ jak już to prostuję na szczotkę albo prostownicę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialne! Zawsze bałam się laminowania, babrania z tym i w ogóle, ale skoro można kupić gotowca i to za 2.50!, to ja lecę do sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  30. ostatnio zastanawiałam się nad tym, czy jest jakiś tego typu kosmetyk, w znośnej cenie i do kupienia - super!

    OdpowiedzUsuń
  31. mam ten produkt ale nie po drodze mi do niego

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawa rzecz - spróbuję poszukać i kupić, aczkolwiek nie wiem czy nie poczekam, bo planuję ściągnąć Marion do sklepu :) to wtedy będę miała wszystko pod ręką :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Koniecznie muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  34. ja laminuje zelatyna polaczona z odzywka do wlosow, 30min pod czepkiem i reczniczkiem, splukuje letnia woda i wlosy slicznie lsnia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super, że CI się sprawdziło :) Właśnie ten produkt zamówiłam kilka dni temu i czekam na przesyłkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. musze spróbować, zastanawiałam się nad zakupem ale teraz już wiem że marion ląduje na mojej liście zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam i dość dobrze się u mnie spisał :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Staram się na każdy odpowiedzieć i zaglądać na Wasze blogi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...