7 prezentów na walentynki



Cześć dziewczyny!


Już niedługo będziemy obchodzić Walentynki. Warto już teraz pomyśleć o prezentach, aby oszczędzić sobie stresu na ostatnią chwilę. Ja uznaję, że z tej okazji możemy zrobić prezent nie tylko naszej drugiej połówce, ale również innym osobom, które kochamy. Czy będzie to mama, siostra, przyjaciółka, czy.. my same ("Nie można pokochać nikogo, dopóki nie pokocha się samego siebie").

Postawmy na prezenty, które są wymarzone i wniosą trochę uśmiechu do naszego życia. Tym razem nie muszą być praktyczne. Poniżej przedstawię kilka moich propozycji, z których ja bym się ucieszyła. Wszystkie znalazłam przez stronę mojekupony.pl, która oferuje nam wiele ciekawych zniżek. Dzięki temu możemy kupić sobie wymarzony prezent, a przy okazji zaoszczędzić. Zapraszam, może znajdziecie coś ciekawego dla siebie:)



1. Perfumy


Tylko pod warunkiem, że dobrze znamy gust obdarowywanej osoby. Na zdjęciu jedne z moich wymarzonych. Dzięki takiemu prezentowi dana osoba będzie o nas pamiętać za każdym razem kiedy ich użyje ;)


2. Bukiet czerwonych róż



Dla jednych klasyka, dla innych nuda. Nie zmienia to jednak faktu, że taki prezent ucieszy każdą kobietę.


3. Pralinki



Dobre jakościowo i w pięknym opakowaniu sprawdzą się doskonale. Ja nie wyobrażam sobie życia bez pralinek, po prostu je uwielbiam. Zawsze to trochę słodyczy w naszym życiu.


4. Biżuteria



Delikatna, minimalistyczna. Podkreśla piękno obdarowanej kobiety, ale nie wychodzi na pierwszy plan. Naszyjnik ze zdjęcia pochodzi z kolekcji Ani Kruk i jest według mnie idealny.


5. Bielizna



Komplet dobrej jakościowo, pięknej bielizny. O ile z kupnem np. biustonosza nie jest łatwo, tak z piżamką nie powinno być problemu. O ile milej się śpi w takiej bieliźnie ;)


6. Zestaw herbat


Zestaw naturalnych herbat też jest dobrym pomysłem, szczególnie zimą. Ten ze zdjęcia znajdziecie tutaj. Herbata rozgrzewa, pobudza zmysły, pomaga się zrelaksować i cieszyć chwilą.


7. Przygoda



Ostatni punkt trochę z przymrużeniem oka, ale właściwie dlaczego nie. Wyprawa na Kilimanjaro (na stronie znajdziecie wiele takich nietypowych pomysłów). Po zobaczeniu tej pięknej góry na żywo postanowiłam, że kiedyś zdobędę szczyt. Pamiętajcie, że marzenia warto spełniać. Jeśli jest coś, o czym marzycie już od dłuższego czasu, ale pozostaje jak na razie w odległej sferze, to może warto w końcu zrobić coś w tym kierunku? :)



Myślicie już o prezentach? Która z propozycji najbardziej przypadła Wam do gustu? :)



7 komentarzy:

  1. Podałaś super propozycje! Ja na pewno ucieszyłabym się z pralinek i piżamki ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja z bukietu kwiatów, ale tulipany i zestaw herbat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pralinki i herbaty to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki zestaw herbat sprawilby mi radosc :) Bardzo lubie szczegolnie te owocowe, ale jakies nietypowe smaki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałaś całkiem fajne propozycje. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Najchętniej dostałabym wszystkie siedem:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje propozycje są bardzo fajne. Ja dostałam biżuterię i bardzo jestem zadowolona. Lubię takie prezenty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Staram się na każdy odpowiedzieć i zaglądać na Wasze blogi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...