Akcja: Piękno z natury !



Witam Was kochane. Pomyślałam sobie, żeby zorganizować akcję, która uświadomi nam, że lepsze są naturalne kosmetyki. Nie mam na myśli tych, co mają na etykietce np. "eco" , tylko te naprawdę naturalne. Wile z nich znajdziemy np. w aptece, sklepie z półproduktami czy po prostu w kuchni ;)

Akcja ma zachęcić do testowania nowych, naturalnych produktów i szukania nowych rozwiązań w codziennej pielęgnacji.

Przynajmniej raz w tygodniu napiszcie notkę związaną z akcją. Możecie podać w niej przepis na naturalny kosmetyk, zrecenzować jakiś półprodukt, podać nowe zastosowanie naturalnego produktu i wiele innych. Wierzę, że będziecie mieć dużo własnych pomysłów :)

Akcja trwa od teraz do końca stycznia.
Osoby, które są zainteresowane wzięciem udziału proszę o zgłaszanie się w komentarzach (koniecznie podajcie adres Waszego bloga ;)), dodanie mnie do obserwowanych i wklejenie u siebie podlinkowanego banerka.

Warto chociaż spróbować. Wierzę, że natura jest lepsza od chemii :)


Blogerki, które biorą udział w akcji:
Nimva
Puszysława
Elisteres
jagodzianka
anuszka13 
Gwiazda
Naturalne Kremisie

33 komentarze:

  1. JA jeszcze sama nic nie tworzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcale nie musisz sama tworzyć. ważne,żeby się zacząć przekonywać do bardziej naturalnych rozwiązań. na sam początek wystarczy np. domowa maseczka czy coś podobnego. to chyba każdy umie stworzyć ;)

      Usuń
  2. Temat, który kocham, ale u mnie z systematycznością na bakier jest. Kurczę, waham się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie musisz się ściśle trzymać tego co napisałam, najważniejsza jest sama idea :)

      Usuń
    2. No to się zgłoszam :) Może nie tak systematycznie, ale notki będą :]

      Usuń
    3. cieszę się bardzo i czekam na notki :)

      Usuń
  3. Pomyślę nad tym:) Dziękuję bardzo za zaproszenie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gwarantuję, że nie będziesz żałować :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny pomysł na akcję! U mnie ona w sercu i na blogu trwa już od dawna :D Mam nadzieję, że się przyjmie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już od kilku miesięcy staram się używać "kuchennych" produktów :) Co jakiś czas pojawiają się u mnie notki na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prowadzę bloga właśnie na ten temat :) Zastanowię się tylko, czy będę w stanie dodawać naturalne wpisy z odpowiednią regularnością i dam Ci znać, czy się zgłaszam :) Planujesz może publikację jakiejś listy bloggerek biorących udział w akcji? Chętnie poczytałabym posty innych dziewczyn o ich sprawdzonych naturalnych metodach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym zrobić coś takiego, ale jak na razie czekam na zgłoszenia :)
      mam nadzieję, że Ty się jednak zgłosisz ;)

      Usuń
    2. A niech Ci będzie, jutro dodam banner z linkiem - tylko konkretnie do czego ma być ten link? Do tego posta? Liczę też na tematyczne wpisy na Twoim blogu! :P

      Usuń
    3. tak, link do tego posta :)
      tematyczne notki oczywiście będą :D

      Usuń
  7. A ja się zgłaszam z wielką chęcią :-) naturalna pielęgnacja to mój ulubiony temat :-D http://elisteres.blogspot.com/ <- tu mnie znajdziecie

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusi mnie bardzo, ale boję się, że nie sprostam z systematycznością...

    OdpowiedzUsuń
  9. o to dołączam sie do akcji;)
    http://aktorka-milionaform.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna akcja- produkty naturalne staram się stosować już od jakiegoś czasu, ale taka akcja może zadziałać mobilizująco, żeby dodawać regularne notki ;)
    także zgłaszam się: http://anuszka13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za dodanie :)
      moja pierwszy post będzie o maseczce z otrębów i sody oczyszczonej ;)

      Usuń
    2. nie słyszałam o takiej, chętnie przeczytam i może wypróbuję :)

      Usuń
  11. Fajna akcja z chęcią się przyłącze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł zgłaszam się: gwiazdak.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super akcja :)
    Szkoda,że usunęłam bloga ,bo wziełabym udział.Ostatnio mam naturalnego bzika :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem, czy nie jest za późno, ale zgłaszam się naturalne-kremisie.blogspot.com kosmetyki naturalne to generalnie tematyka mojego bloga, mam nadzieję, że kogoś zachęcę do ich stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgłaszać się można przez cały czas, więc super, że to zrobiłaś ;)

      Usuń
  15. Ja to dopiero nie wiem czy nie za późno na moje dołączenie.... W styczniu dopiero założyłam bloga, ale właśnie w takim zamyśle, aby większość postów była związana z czym z natury więc bardzo bardzo bym chciała dołączyć:)niestety dopiero dziś przyuważyłam akcję ;(
    serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki,to z chęcią się przyłączę:)- wszystkie czynności z w/w wykonane;), a teraz tylko mieszać, łączyć i propagować naturę ;) P.S. Maseczkę kurkumianą gorąco polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jako, że styczeń się już skończył, niestety nie załapałam się na akcję. Jednak jestem jak najbardziej ZA. Sama tworzę coś z niczego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Staram się na każdy odpowiedzieć i zaglądać na Wasze blogi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...