BeBeauty krem do rąk ochronny

BeBeauty krem do rąk ochronny (czyli "zielony krem z Biedronki" ;))


Opis producenta: Krem do codziennej pielęgnacji suchej skóry rąk. Intensywnie regeneruje, przynosząc ulgę szorstkim i spierzchniętym dłoniom. Jego formuła łączy działanie oleju kokosowego i masła Shea, zapewniając optymalny poziom nawilżenia, a także chroniąc przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. Krem został wzbogacony o glicerynę, która nadaje skórze elastyczność, miękkość i jedwabistą gładkość. Subtelny zapach daje długotrwałe uczucie świeżości, a lekka konsystencja sprawia, że łatwo rozprowadza się na skórze.

Cena: 3,19 zł / 125ml



Moja opinia:

Opakowanie: Standardowa tubka z wygodnym otworem, nie ma problemu z wydobyciem produktu.

Zapach: Za każdym razem, kiedy używam tego kremu zastanawiam się, co mi ten zapach przypomina. Na pewno jest to coś miłego, ale nie wiem co :( . Może ktoś pomoże ? ;p

Działanie: Bardzo szybko się wchłania pozostawiając skórę gładką i nawilżoną. Stosuję go też do stóp i jest lepszy od wielu kosmetyków do tego przeznaczonych. Kiedy go kupowałam, miałam zamiar stosować go też na końcówki włosów, ale jak do tej pory jeszcze tego nie zrobiłam. U wielu dziewczyn w tym wydaniu też się świetnie sprawdza. I ten skład.. zaraz po wodzie znajdziemy olej kokosowy i masło shea, więc jest ich bardzo dużo. Mój absolutny KWC.


 Plusy: 

  • działanie
  • wielofunkcyjność
  • konsystencja
  • opakowanie
  • cena
  • skład !
  • dostępność (Biedronka)
Minusy: brak

Ocena:  5/5


4 komentarze:

  1. niestety nie zdążyłam go wypróbować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdążyłaś ? To on też został wycofany ? ;o

      Usuń
  2. Ja uwielbiam zapach tego kremu, ale chyba zmieniło mu się teraz opakowanie ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Staram się na każdy odpowiedzieć i zaglądać na Wasze blogi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...