Pytania i odpowiedzi :)

Zostałam dzisiaj nominowana przez MarSwi do pewnej zabawy. Polega ona na odpowiedzeniu na zadane nam pytania oraz wymyśleniu 11 własnych i nominowaniu 11 osób :) Ponieważ pytania bardzo mi przypasowały, postanowiłam na nie odpowiedzieć :)

1. Ile posiadasz kosmetyków do włosów ? :)
Specjalnie policzyłam i wyszło mi 27. Szczerze powiedziawszy spodziewałam się więcej, nie jest tak źle ;)

2. Wolisz długie czy krótkie paznokcie ?
Zdecydowanie długie, z krótkimi się źle czuję :)

3. Co wybierasz: spódnica/sukienka czy spodnie ?
Przeważnie spodnie, ale lubię od czasu do czasu założyć sukienkę albo spódnicę :)

4. Jak twoi najbliżsi reagują na to, że jesteś włosomaniaczką (o ile wiedzą :) ) ?
W domu trudno nie zauważyć, więc wiedzą. Na początku trochę się dziwili, ale teraz to już jest dla nich normalne. Czasem nawet mnie proszą, bym przygotowała im coś na włosy ;)

5. Czy osiągnęłaś już swoją wymarzoną długość włosów ?
Cały czas do tego dążę, niestety co jakiś czas muszę je podcinać, bo wcześniej bardzo je zniszczyłam. Wierzę, że już niedługo mi się uda :)

6. Ile posiadasz lakierów do paznokci ?
18 lakierów + 4 odżywki. Więcej mi nie jest potrzebne, nawet tą ilość staram się ograniczyć ;)

7. Czy masz zwierzę domowe ?
Nie i nie chcę mieć ;)

8. Olejowanie czy kremowanie włosów ?
Olejowanie. Do kremowania jakoś mnie nie ciągnie ;)

9. Twój wymarzony dom znajdowałby się... ? 
Nie wiem gdzie, ale chciałabym, by był w stylu minimalistycznym z przewagą białego koloru.

10. Jaki jest twój ulubiony kwiat ?
Biały storczyk i oczywiście róże :)

11. Ulubiony aktor/aktorka ?
Nie mam ulubionych, ale lubię:  Angelinę Jolie, Megan Fox, Blake Lively. Natomiast aktorzy to Johnny Depp, Brad Pitt i Ed Westwick :)


Nie taguję nikogo, jeśli macie ochotę to możecie odpowiedzieć na te same pytania :)


18 komentarzy:

  1. ejjjj a czemu nie chcesz zwierzaka??? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo wiem, że nie zajmowałabym się nim dostatecznie dobrze :) po co ma się męczyć ;)

      Usuń
    2. również nie chcę zwierzaka z tego samego powodu, ciężko także gdzieś wyjechać i absorbować, często mało chętną rodzinę, w opiekę nad pupilami ;)

      Usuń
    3. dokładnie o to mi chodziło :)

      Usuń
  2. Fajne odpowiedzi :) ja też lubię dłuuugie paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Taak, zwierzętom trzeba poświęcać sporo uwagi i czasu :)
    A ja mam jeszcze mniej kosmetyków do włosów i zdecydowanie mi wystarczają! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też dążę do tego, żeby mieć mniej :)

      Usuń
  4. Ciekawa jestem ile ja mam kosmetyków do włosów. Chyba je policzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja do włosów mam szampon i piankę.. żałosna jestem ...a właściwie leniwa jak mops o!

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe ile ja mam kosmetyków do włosów ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. aj...Johnny ...kocham go miłością bezwarunkową:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja wolę krociutkie paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie móc poznać Cię bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. woo, ile masz kosmetykow do włosów, ;o ja dopiero zaczynam włosomaniactwo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. duzo tych kosmetykow do wlosow :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie tagi, można się dzięki nim wiele dowiedzieć o autorce bloga:) W moim wymarzonym domu też by królował minimalizm i biel:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Staram się na każdy odpowiedzieć i zaglądać na Wasze blogi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...