Denka kwietnia

Kolejny miesiąc dobiega końca, więc przychodzę do Was z denkami. Też macie wrażenie, że kwiecień dopiero się zaczął a tu już koniec ? :)


1. Pobudzający szampon mocha espresso, Organix. Całkiem przyjemny skład, dobrze myje. Może kupię ponownie.
2. Wcierka Jantar przelana do butelki z dziubkiem, niestety oryginalne opakowanie już dawno wyrzuciłam. Używałam jej nieregularnie, bo szybciej mi się po niej przetłuszczały włosy. Nie wiem, czy jeszcze kupię.
3. Krem Isana. Bardzo dobrze działa na moje dłonie, mógłby mieć tylko ładniejszy zapach. Pewnie kupię ponownie.
4. Pasty, których recenzję możecie znaleźć tutaj. Całkiem dobre, ale nie kupię ponownie bo mam już swoją ulubioną ;)
5. Krem do rąk z wymianki. Był świetny. Jak tylko będę miała okazję to kupię ponownie.
6. Próbka kremu Vichy. Nie kupię, bo na drugim miejscu w składzie ma alcohol denat.
7. Podkład Affinitone. To moje już któreś z kolei opakowanie, ale więcej nie kupię. Ostatnio polubiłam podkład mineralny, o którym już wkrótce Wam napiszę.
8. Próbka kremu Phenome przeciw niedoskonałościom. Zapach cytrynowej kostki do toalet. Nie kupię.
9. Odżywka do brwi i rzęs ACE of Face. Z rzęsami nic nie robi, ale jest dobra do stylizacji brwi. Może kupię ponownie.


Jak tam Wasze zużycia ? :)



21 komentarzy:

  1. Miałam krem z mocznikiem z Isany i byłam bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z Jantaru byłam zadowolona i mi włosów nie przetłuszczam, bym wręcz powiedziała,, ze dłużej świeże utrzymywal...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez kitu kwiecien sie juz konczy! Rzeczywiscie zlecial bardzo szybko :<

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używałam żadnych z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam jeszcze żadnego z Twoich zdenkowanych produktów prócz podkładu Affinitone;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Jantar dopiero testuję. Ale nie zauważyłam, żeby bardziej przetłuszczał mi włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moim zdaniem Affinitone szału nie robi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz też tak sądzę, wcześniej go lubiłam ;)

      Usuń
  8. zacne denko ;) trochę mnie dziwi,że po jantarze szybciej przełuszczają sie włosy :O u mnie jest wręcz odwrotnie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widocznie ja jestem jakaś dziwna bo jeszcze się z taką opinią nie spotkałam, jeśli już to właśnie z przedłużeniem świeżości :)

      Usuń
  9. ile zużyć - super :) bardzo fajny blog, ciekawie tutaj, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem z siebie dumna, bo moje denko też jest całkiem spore :D
    Ale notka o tym będzie dopiero jak wrócę z majówki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nic z tych rzeczy nie miałam, nie wiem jakim cudem się uchowałam :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wypróbować krem Isana. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kupić podkład Afinittone ale nie jestem co do niego przekonana.. :P

      Usuń
  13. Trochę tego się nazbierało :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych produktów, ale znając życie, skuszę się na krem do rąk Isany, jak tylko zużyję wszystkie inne, jakie obecnie posiadam :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam tylko nr 3 i zgadzam się z Twoją opinią :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Staram się na każdy odpowiedzieć i zaglądać na Wasze blogi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...