Pasty dla aparatek ;)

Napiszę Wam dzisiaj kilka słów o produktach do higieny ustnej dla osób noszących aparaty ortodontyczne. Wygrałam je w konkursie u Theagnes87 zorganizowanym razem z firmą Atos.


Ortho Salvia Dental Classic Dzień 75 ml
Opis produktu: Aktywna pasta do zębów dla osób noszących aparaty ortodontyczne. Zawarte w paście składniki łagodnie czyszczą zęby, nie naruszając struktury noszonego aparatu ortodontycznego. Zapobiegają powstawaniu ognisk próchnicy i działają skutecznie przeciwko kamieniowi nazębnemu. Przeciwdziałają również nieprzyjemnemu zapachowi z ust. Pasta zalecana do mycia zębów rano oraz po posiłkach w ciągu dnia.

Ortho Salvia Dental Fluor Noc 75 ml
Opis produktu: Superaktywna pasta do zębów dla osób noszących aparaty ortodontyczne. Gwarantuje łagodne czyszczenie zębów bez naruszania struktury noszonego aparatu ortodontycznego. Najwłaściwiej jest umyć zęby bezpośrednio przed udaniem się na spoczynek. Zawarte w paście zioła wykazują działanie przeciwzapalne, ściągające, przeciwbakteryjne, przeciwgrzybiczne i przeciwbólowe. Znoszą częściowo dyskomfort noszenia aparatu, co umożliwia łatwiejsze zasypianie. Skutecznie przeciwdziałają też nieprzyjemnemu zapachowi z ust.



Otrzymałam dwie pasty - na dzień i na noc. Różnią się one kolorem (ta na dzień jest różowa, a na noc - zielono-niebieska) oraz składem. Pasta na noc zawiera fluor, który ma chronić przed próchnicą, oraz ekstrakty z ziół, które łagodzą ból i ułatwiają zasypianie.
Pasty są przyjemne w smaku. Czuć, że są bardzo delikatne i dobrze oczyszczają zęby oraz odświeżają oddech. Niestety słabo się pienią.
Nie wystąpiły u mnie żadne podrażnienia czy stany zapalne, z czego bardzo się cieszę.

Polecam osobom, które noszą aparaty ortodontyczne, powinny być zadowolone.

Pasty kosztują 19,99 za 75 ml. Możemy je kupić w sklepie internetowym oraz w aptekach.







Ortho Salvia Dental Exclusive (Travel) 200 ml
Opis produktu: Ekskluzywny płyn do płukania jamy ustnej dla osób noszących aparaty ortodontyczne. Płyn zawiera najbogatszy skład substancji ułatwiających zachowanie właściwej higieny jamy ustnej osobie noszącej aparat ortodontyczny. Bardzo wygodny, szczególnie w podróży. Zawarte w nim zioła działają przez wiele godzin po użyciu. Zapewniają świeży oddech i znoszą częściowo dyskomfort noszonego aparatu.

 (przepraszam za jakość zdjęcia, ale nie mogłam uchwycić składu)

Od płynu do płukania jamy ustnej oczekuję tylko odświeżenia oddechu i przyjemnego smaku. Ten właśnie to robi. Poza tym nie trzeba go rozcieńczać wodą, co jest dodatkowym plusem. Jest całkiem przyjemny w użyciu i polecam go każdemu.

Tak samo jak pasty możemy go kupić w sklepie internetowym oraz w aptekach za 19,99 za 200 ml.

Podsumowując, wszystkie produkty spełniły moje oczekiwania i mogę je Wam polecić.

Nosi któraś z Was aparat ? Jak dbacie o ząbki ? ;)


11 komentarzy:

  1. Ja miałam aparat (zdjęłam 20 lutego) i zęby myłam normalną pastą. W tym okresie pielęgnacja moich zębów praktycznie się nie zmieniła.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam tego nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie chcę sobie kupić ten z mocznikiem, akurat dobrze, że się kończy. :)

    Aparatu nie noszę, ale bardzo mi się podobają, jak ktoś ma na zębach. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś aparat i nie mogłam używać past z różnymi drobinkami czy granulkami (np. 3D White). To było jedyne zastrzeżenie ortodonty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie nosiłam nigdy aparatu, ale dobrze że są na rynku produkty specjalistyczne, fajne i bardzo ciekawe te pasty i płyn ;)
    Miłego wieczorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie miałam aparatu, więc mnie to nie dotyczy. :D
    Ale dobrze wiedzieć, że takie są. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście nie mam aparatu więc mnie się nie przydadzą te produkty ale dobrze wiedzieć o nich na przyszłość jak by co ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na szczęście nigdy aparatu nie potrzebowałam. Swoją drogą, nie miałam nawet świadomości, że są specjalne pasty... :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe prostu ale trochę za drogie wg mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie posiadam aparatu na stałe, mam wyciągany, więc używam zwykłych past ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Staram się na każdy odpowiedzieć i zaglądać na Wasze blogi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...