Kolekcja olejów + kto chce odlewkę ?

Pokażę Wam dziś moją kolekcję olejów, których używam do włosów. Jak możecie zobaczyć trochę się tego w ostatnim czasie nazbierało ;)


  • Amla Dabur
  • Keo Karpin
  • Babydream
  • mieszanka olei Babuszki Agafii
  • olejek łopianowy
  • olej rycynowy
  • olejek agranowy
  • sesa
  • olejek migdałowy z wit. E
  • olej z pestek winogron (nie załapał się na zdjęcie ;))

Zadaję sobie sprawę, że nie zdążę zużyć ich wszystkich przed końcem terminu ważności, dlatego może ktoś chce odlewkę ? Wystarczy pokryć koszty przesyłki ;)


A to oleje, którymi mogę się podzielić. Może ktoś chce wypróbować ? :) Jeśli tak to piszcie na maila.

Jak Wam mijają Święta ? :)

42 komentarze:

  1. Czy któryś z tych olejów oprócz babydream i rycynowego da rade kupić stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Migdałowy możesz kupić np. w aptece, ale to taki zwykły bez dodatków, a ten z pestek winogron np. w Biedronce ;) Z innymi raczej będzie ciężko :)

      Usuń
    2. A no faktycznie ten z pestek winogron widziałam, a migdałowy ile mniej więcej kosztuje? :) Ciekawa jestem czy znajdę go u mnie w aptece.

      Usuń
    3. Zależy pewnie od firmy i pojemności, ale widziałam za 10 zł za 100 ml, wiec cena zachęcająca. Nawet jak Twoje włosy by go nie polubiły to do ciała powinien być dobry :)

      Usuń
    4. Dziękuję bardzo za odpowiedź :) Słyszałam o jego wszechstronnym zastosowaniu, dlatego chyba się na niego skuszę zwłaszcza, że cena też mi się bardzo podoba :) Oby był u mnie w mieście w którejś z aptek :)

      Usuń
    5. Też mam ochotę na czysty olejek migdałowy, ale resztka zdrowego rozsądku podpowiada mi, żeby się na razie wstrzymać z kupnem ;) Daj znać, jak się u Ciebie spisze :)

      Usuń
  2. Fajny zbiór!
    Któryś z tych olejów szczególnie Ci odpowiada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na skalp najbardziej lubię Sesę, mam po niej dużo bejbików ;) Na długość najlepiej sprawdza się ten Babuszki Agafii i z pestek winogron, a końcówki zabezpieczam migdałowym (jest on perfumowany, ale ubóstwiam jego zapach - typowo indyjski i pachnie kadzidełkiem).
      Babydream, łopianowy i arganowy dopiero zaczęłam testować :)

      Usuń
  3. O rany! super kolekcja, ja poproszę dolewkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ja mam swoje oleje sprawdzone więc za odlewkę podziękuję, ale kolekcję masz imponującą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, egzotyczna kolekcja :]

    Uwqielbiam oglądać takie posty, przestaję mieć wyrzuty sumienia patrząc na własne zbory, które nagle okazują się malutkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja postanowiłam trochę zmniejszyć tą ilość, ale zobaczymy, jak mi to wyjdzie ;)

      Usuń
    2. No to trzymam kciuki :) Tak patrzę co nawypisywałam w poprzednim komentarzu i myślę, że mogę odpowiedzieć Ci jak mi mijają święta: otóż, chyba enzymy trawienne udeżyły mi do głowy, bo jednak moje ZBORY takie małe nie są xP

      Usuń
    3. haha :D w takim razie czekam na zdjęcie Twoich, może wtedy ja przestanę mieć wyrzuty sumienia ;p

      Usuń
  6. ja mam jeden (z łopianu) i póki co mi wystarcza :) rzadko olejuję włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja robię to zwykle co 4 dni :) łopianowy dopiero testuję, ale zapowiada się dobrze :)

      Usuń
  7. Swieta to ostatnio dla mnie drazliwy temat ;<
    Apropo makijazu to wlasnie tez tak pomyslalam! :)
    Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubiłam olejek Babydream, muszę też wypróbować olej z pestek winogron;)

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym załapać się na olejek Babuszki Agafii i Sesa :) jak do tej pory nie próbowałam. Mam bardzo wrażliwą skórę więc nie kombinowałam zbytnio z kupowaniem pełnowymiarowych nowych butelek z olejami:) z chęcią bym przetestowała biorąc pod uwagę zbiór zmarnowanych olei:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejku Sesa niestety już mam mało, ale tym Babuszki Agafii chętnie się podzielę. Pisz do mnie na maila to się dogadamy ;) damskakosmetyczka@op.pl

      Usuń
  10. a który według ciebie jest najlepszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam jednego ulubionego. To zależy na jaką część włosów chcę go stosować. Skalp najbardziej lubi Sesę, włosy na długości - olejek Babuszki Agafii i z pestek winogron, a końcówki - migdałowy :)

      Usuń
  11. Ajj rzeczywiście spora kolekcja- uwielbiam oleje- mają zbawienny wpływ na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja olejków też mam sporo, więc się nie skusze, ale kolekcja bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój ulubiony to łopianowy :) Bajka.
    Bardzo fajna kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że u mnie też się dobrze sprawdzi :) liczę na szybszy przyrost ;)

      Usuń
  14. faktycznie, ładny zbiór :-)
    ja do włosów olejów nie stosuję, ale nie wyobrażam już sobie położyć kremu na buźkę, tak jak robiłam to kiedyś, kremy to zuo! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi niestety trudno jest znaleźć olej, który mnie nie zapycha :(

      Usuń
  15. niezły zbiorek, ciekawi mnie olej migdałowy z wit. E - jak się u Ciebie sprawdza ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na skład to nie jest to sam olejek migdałowy, tylko ma inne dodatki. Jak do tej pory używałam go tylko na końcówki po myciu i w tej wersji sprawdza się świetnie :) Poza tym uwielbiam jego zapach, jest typowo orientalny :)

      Usuń
  16. Jejku takiej to kolekcji olejków do włosów to ja jeszcze nie widziałam!!!! ja to nie mam ani jednego, a przydało by się w końcu o jakiś zaopatrzyć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam jakiś wypróbować :) na pewno będziesz zadowolona :)

      Usuń
  17. no rzeczywiście pokaźna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, pokaźna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojojoj, bardzo pokaźna kolekcja, tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  20. Imponująca kolekcja :) Ja aktualnie używam olejku łopianowego z czerwoną papryką i rycynowego, potem pomyślę na co się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. czy mozna jeszcze zgarnąć jakies odlewki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety już nie, została mi wystarczająca ilość :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Staram się na każdy odpowiedzieć i zaglądać na Wasze blogi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...